Reparatie en onderhoud in de werkplaats
particulier en zakelijk

Soms kunnen problemen niet bij u thuis of op kantoor opgelost worden. Uitgebreide reparaties en complexe software problemen zijn hier voorbeelden van. Naast ons gereedschap is ook de werkruimte voorzien van ESD maatregelen zodat uw apparatuur beveiligt is tegen statische schokken tijdens de reparatie.

Heeft u een vraag over een reparatie? Aarzel niet langer en neem contact met ons op!

Belangrijke punten:

  • Vervangen van: laptop beeldschermen, harde schijf/SSD, werkgeheugen, videokaart, voedingen. Dit zijn enkele voorbeelden, bijna alles kan gerepareerd worden!
  • Veel software werkzaamheden hebben vaste prijzen, u betaald immers niets wanneer wij wachten op de computer.
  • ESD veilige werkomgeving.
  • Uitgebreide diagnose van de staat en de verwachte levensduur van het apparaat.
  • Eerlijk advies over een reparatie! Soms is het nu eenmaal beter iets anders te kopen of een reparatie niet uit te voeren.
  • Ook in de avond en het weekend!

Hoe ziet uw reparatie traject eruit:

  1. U neemt contact met ons op om uw probleem te bespreken.
  2. Er wordt een afspraak gemaakt zodat u de apparaten en toebehoren kunt afgeven. Indien mogelijk krijgt u een schatting van de kosten.
  3. Indien nodig wordt er een onderzoek uitgevoerd om het defect te achterhalen.
  4. Wij nemen contact met u op om de prijs van de reparatie te bespreken. U hoort van ons wat er mis is, wat de oplossing is en de verwachte tijd voordat de reparatie klaar is.
  5. Wanneer de reparatie klaar is en/of wanneer er bijzonderheden zijn nemen wij weer contact met u op voor een afhaal afspraak.
  6. U betaald de kosten eenvoudig door te pinnen of u betaald contant en gepast bij het afhalen. U ontvangt van ons garantie op de reparatie en geven u ondersteuning op afstand voor de nazorg.

Prijzen:

Onderzoekskosten: € 20,- tot € 40,-
U betaald alleen onderzoekskosten indien de oorzaak van een klacht/probleem niet direct duidelijk is. Denk hierbij aan apparaten die helemaal niets meer doen of waarbij een apparaat uit elkaar gehaald moet worden.

Offerte vooraf:
Na het onderzoek en contact met onze leveranciers ontvangt u een reparatie offerte. U krijgt dan te horen wat de reparatie gaat kosten en hoelang u het apparaat kwijt bent. Indien u akkoord gaat wordt het apparaat hersteld. Omdat de benodigde tijd en materialen sterk kunnen wisselen is het niet mogelijk vaste prijzen op de website te vermelden.

Tarief:
Overige werkzaamheden of werkzaamheden waarvoor geen vaste prijs beschikbaar is worden verrekend tegen het tarief a € 10,- per kwartier.
Wachttijd op software, zoals een installatie of recovery, worden niet aan u doorberekend!


Afspraak maken:

Een afspraak via de telefoon is zo gemaakt. WhatsApp is voor ons ook makkelijk en snel. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook gewoon. Mocht u ons bellen en u krijgt de voicemail spreek deze dan in met uw naam en telefoonnummer, wij nemen dan z.s.m. contact met u op.

Contact:

06 – 47 49 10 89
info@computerservicebreda.nl